Artykuł
Wnioski i formularze do pobrania:
Wniosek na wycinkę drzew (plik doc., 20 KB)
Wniosek o udzielenie dotacji na budowę przydomowej oczyszczalni ścieków (plik PDF, 242 KB)
Wniosek o wydanie zaświadczenia o rewitalizacji (plik docx., 18 KB)
Właściciele i zarządcy budynków od dnia 1 lipca 2021 roku mają obowiązek składania deklaracji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków. Celem stworzenia ww. bazy jest poprawa jakości powietrza poprzez ograniczenie emisji substancji powodujących smog.
Na złożenie deklaracji właściciele lub zarządcy mają:
- 12 miesięcy w przypadku budynków już istniejących;
- 14 dni od uruchomienia nowego źródła ciepła lub spalania paliw w przypadku nowo powstałego obiektu (tj. 14 dni od otrzymania decyzji na użytkowanie budynku)
Deklarację określającą źródła ciepła i spalania paliw w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych można będzie składać w dwojaki sposób:
- w formie elektronicznej - wypełniając ją po adresem: https://zone.gunb.gov.pl, logując się przy pomocy Profilu Zaufanego;
- w formie papierowej - wypełniony dokument można będzie wysłać listem albo złożyć osobiście we właściwym Urzędzie (zgodnie z lokalizacją budynku).
Pliki do pobrania: